07 maj 2009

Tack!

Va roligt de är att så många har hittat hit till min blogg :-)
Jag har nu bloggat (varje dag) i ca 10 dagar och tycker de är så kul!
Idag hade jag ett givande möte med en såååå toppen go tjej - hon driver fashionguide.se
och är som en ideespruta! De är sådana människor man ska umgås med - som BARA sprider glädje. Underbart, Tack!
Jag kan varmt rekommendera att ni tittar in till henne på http://www.fashionguide.se/

Tack för att ni tittar in och låter er inspireras
Kram Malin

3 kommentarer:

  1. Det är fantastiskt att du har startat den här bloggen, så man får hänga med på dina upptåg!
    Jag har kikat in på Fashionguide.se och kan hålla med om att det också är väldigt inspirerande!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Som du som också sprider massor med glädje! Roligt med inspiration, ja fashionguide.se har grymma shoppingtips mm. Go girl din blogg är grym!

    SvaraRadera
  3. Va bra att ni kollad in sidan :-)
    När man ska shoppa brukar man ju veta vad man är ute efter - men inte VAR man ska hitta de!
    Då är fashionguide toppen! / Kram Malin

    SvaraRadera